Beställa bloggdesign


Kommentarer
Alexandra

Hejsan! Jag letar efter en bra bloggdesginer. Jag skulle vilja ha ngot i stil med denna tjejs design www.xiaxue.blogspot.com. Jag vill ha med extra funktioner med video och slideshow precis som henne. Något i den stilen jag har jobbat lite på fotoshop hur jag på ett ungefär vill ha det... Hur mycket skulle det kosta att göra en sådan design på ett ungefär? MVH Alexandra

2011-12-26 16:38:35
URL : http://www.aweeland.com
Läs innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Direkt mailkontakt finns tillgänglig i menyn längst upp på sidan
» Jag gör inte gratis bloggdesigner.
» Kom ihåg att du aldrig är anonym, jag kan se din ip-adress
» Negativa kommentarer publiceras inte alls.

NAMN //

MAIL //

URL //

KOMMENTAR //

Spara uppgifter?
Trackback