Follow me on Twitter (TWEETS_OFTHEDAY)


Kommentarer
Amanda Rosende

Hej! Tack för svar på marknadsundersökningen :)



Jag har bildstabilisator i mitt 17-50 tamron 2,8, men inte i mitt 50mm 1,8 och det märks skillnad så ja det anser jag vara hyfsat viktigt :) men det allra viktigaste är bländartalet... rekommenderar inte 18-55-objektivet! Använder det aldrig längre. Köp något med lågt bländartal så får du till snygga bilder med kort skärpedjup, blir även bättre i mörker!

2011-12-28 00:20:23
URL : http://amandarosende.blogg.se/
Läs innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Direkt mailkontakt finns tillgänglig i menyn längst upp på sidan
» Jag gör inte gratis bloggdesigner.
» Kom ihåg att du aldrig är anonym, jag kan se din ip-adress
» Negativa kommentarer publiceras inte alls.

NAMN //

MAIL //

URL //

KOMMENTAR //

Spara uppgifter?
Trackback