Hänt under januari


Kommentarer
Martina

Hej du hade skrivit på mitt inlägg om käkoperation. Jag har bytt blogg så är inte inne där så ofta.



Jag lider verkligen med dig och jag vet precis hur du känner. Jag fick också vänta på att skelettet skulle växa klart. Jag hade endast en visdomstand som inte hade kommit upp så jag blev nersövd när dom tog bort den. Jag tålde inte morfin så jag fick några andra piller för att bli lugnare efter operationen. Jag hade inte alls ont utan det var väldigt jobbigt med svullnaden efteråt.



För mig var det värt det 1000 ggr om och hade säkert gjort om det igen om jag var tvungen. Operationen var verkligen räddningen i mitt liv och jag hoppas att allt kommer gå bra för dig också!

2012-01-29 15:09:54
URL : http://candcake.blogspot.com/
Thove

Hej, du skulle möjligen inte kunna hjälpa mig med ett liitet problem på mig blogg ? Ser ju att du är duktig på sånt här .



Det är så att något måste ha blivit fel i min stilmall så att jag inte kan ändra bakgrundsbild eller så på min kommentarsida .. (Trots att jag byter bild på body { så ändras det inte vid kommentarerna)



Vore jättetacksam om du kunde hjälpa mig, för jag blir lite galen !



Tack på förhand ! :)

2012-01-30 14:26:56
URL : http://www.nattstad.se/iglasburk
Thove

Men nejnej, det är inte på nattstad jag menar . :D Jag håller på med en ny blogg på blogg.se . :D Tror du att det går bättre då ? :))

2012-01-30 21:17:48
URL : http://www.nattstad.se/iglasburk
Läs innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Direkt mailkontakt finns tillgänglig i menyn längst upp på sidan
» Jag gör inte gratis bloggdesigner.
» Kom ihåg att du aldrig är anonym, jag kan se din ip-adress
» Negativa kommentarer publiceras inte alls.

NAMN //

MAIL //

URL //

KOMMENTAR //

Spara uppgifter?
Trackback