Pyjamas från BikBok


Kommentarer
Emma - fotoblogg

SV: Först och främst tack! :) Och ja jag har en sony.



Jag gör gärna ett länkbyte! Ska vi länka varandra i menyn?

En träff hade varit jätteroligt men eftersom jag bor på Gotland så har jag lite svårt att ta mig.. :/



Jag vill gärna samarbeta på något vis! Vad hade du tänkt dig för samarbete? Något inom foto? :)

2012-01-06 12:25:31
URL : http://photographsbyemmaa.blogg.se/
Emma - fotoblogg

sv: Jo men det du skriver är det jag tänker mig också, hjälper varandra att få läsare och så! Låter toppen! Jag lägger till dig i min meny nu ;)

2012-01-07 23:16:21
URL : http://photographsbyemmaa.blogg.se/
Läs innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Direkt mailkontakt finns tillgänglig i menyn längst upp på sidan
» Jag gör inte gratis bloggdesigner.
» Kom ihåg att du aldrig är anonym, jag kan se din ip-adress
» Negativa kommentarer publiceras inte alls.

NAMN //

MAIL //

URL //

KOMMENTAR //

Spara uppgifter?
Trackback