Tre generationer


Kommentarer
MG

Vill gärna läsa om dessa tre generationer.

2012-03-23 18:51:03
Agnes

Hej! Måste bara säga att det är en grymt snygg blogg du har! Och så till mitt lilla problem... har försökt timvis att försöka att göra en genomskillnig dropdown meny men har verkligen inte lyckats. Klickade in på din blogg och tänkte därför höra om du skulle ha lust att hjälpa mig att koda min blogg? Givetvis inte helt och hållet men framförallt med dropdown menyn? :)

2012-03-26 14:36:35
URL : http://agnesjohansson.blogg.se/
Läs innan du kommenterar:
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Direkt mailkontakt finns tillgänglig i menyn längst upp på sidan
» Jag gör inte gratis bloggdesigner.
» Kom ihåg att du aldrig är anonym, jag kan se din ip-adress
» Negativa kommentarer publiceras inte alls.

NAMN //

MAIL //

URL //

KOMMENTAR //

Spara uppgifter?
Trackback